19

برگزاری روز درهای باز در دانشگاه سهند

  • کد خبر : 674
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
برگزاری روز درهای باز در دانشگاه سهند
در آستانه انتخاب رشته تحصیلی دانشگاه‌ها، برنامه درهای باز دانشگاه صنعتی سهند برگزار شد.

در این برنامه دوروزه معلمان و مشاوران تحصیلی و جمعی از دانش آموزان با ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و امکانات دانشگاه آشنا شدند.
دکتر فاتحی فر رییس دانشگاه صنعتی سهند در این مراسم با اشاره به کاهش اقبال دانش آموزان برای ادامه تحصیل در دانشگاه در رشته‌های فنی و مهندسی تصریح کرد: با ادامه روند کنونی، کشور در ۱۰ سال آینده با مشکل مواجه خواهد شد و شاهد کمبود نیروی انسانی در صنایع خواهیم بود.
دکتر حقیقی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی سهند هم به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های منحصربه‌فرد دانشگاه و جایگاه آن در رتبه‌بندی‌های جهانی اشاره کرد و گفت: متأسفانه از منطقه اسکو فقط ۱۴۰ نفر دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند که تلاش داریم این رقم را به ۵۰۰ نفر برسانیم.
دکتر امامی رئیس بنیاد نخبگان استان و عضو هیــأت‌علمی دانشگاه صنعتی سهند نیز اعلام کرد: این دانشگاه به علت کیفیت بالای آموزشی مهارتی رتبه اول را در زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان ذر بین دانشگاه‌های استان دارد و کمتر فارغ‌التحصیلی از این دانشگاه بیکار می‌ماند.
دکتر فیروزی مدیر مرکز جامع رشد دانشگاه صنعتی سهند نیز امکانات سخت‌افزاری، اساتید مجرب، امکان کار حین تحصیل، حمایت از دانشجویان و توجه به آمورش مهارت را از مزیت‌های این دانشگاه بیان کرد.
برنامه روز درهای باز دانشگاه صنعتی سهند باهدف معرفی رشته‌های تحصیلی موجود این دانشگاه و آشنایی بیشتر دانش آموزان با آینده هرکدام از این رشته‌ها، آینده شغلی، فرصت‌های تحصیلی و بازار کار برگزار شد.

لینک کوتاه : https://salvat.ir/?p=674
  • نویسنده : حسین حیدرپور
  • 474 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.